ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! سخنگوی سازمان ملل: عملیات تخلیه بیش از ۱۱ هزار دریانورد در تنگه هرمز آغاز خواهد شد ادعای ترامپ: بازرسان در زمان مناسب در ایران حضور خواهند یافت شیخ نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از خاک لبنان ندارد دانمارک سفارت خود در تهران را بازگشایی کرد ترامپ: ایران هرگز سلاح هسته‌ای نخواهد داشت! روبیو مدعی شد: پرونده لبنان از ایران جداست! شهباز شریف: تفاهم‌نامه ایران و آمریکا شامل موشک‌های بالستیک نمی‌شود تجاوز اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو آغاز دور پنجم مذاکرات لبنان و اسرائیل در واشنگتن عضو هیات مذاکره‌کننده: انحصار خرید کالای آمریکایی در هیچ تفاهم و توافقی وجود ندارد دبیرکل جدید اتحادیه عرب تعیین شد / نبیل فهمی کیست؟ چه کسی نخست وزیر بعدی بریتانیا است؟ ماجرای ورود بازرسان آژانس به ایران چیست؟ منبع آگاه: صرف شدن پول‌های بلوکه شده برای خرید غلات واقعیت ندارد ادعای ترامپ: ایران با بازرسی‌های هسته‌ای موافقت خواهد کرد

طعنه مقام سابق آمریکایی به شکست مفتضحانه واشنگتن در شورای امنیت

طعنه مقام سابق آمریکایی به شکست مفتضحانه واشنگتن در شورای امنیت معاون وزیر خارجه آمریکا در زمان جورج بوش در توییتی اذعان کرد که شکست ترامپ در شورای امنیت نشانگر انزوای ایالات متحده بوده است.
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۱ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - 2020 August 15
کد خبر: ۵۴۹۵۹

به گزارش راهبرد معاصر، نیکلاس برنز، معاون وزیر خارجه آمریکا در زمان جورج بوش روز شنبه در توییتی در واکنش به شکست آمریکا در خصوص تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران نوشت: شکست حقارت‌آمیز ترامپ در رای‌گیری تحریم‌های تسلیحاتی ایران در شورای امنیت نشانگر این است که آمریکا تا چه حد تحت رهبری او [ترامپ] منزوی شده است. اوباما و بوش توانسته بودند جهان را علیه ایران متحد کنند. سو اداره دیپلماتیک ترامپ پیروزی نصیب ایران کرده که مستحق آن‌ نبوده است.

ایسنا 

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار